W efekcie 312m2 stoiska było wypełnione po brzegi najnowocześniejszym sprzętem komputerowym i multimedialnym, porywającą muzyką, ekstremalną ilością adrenaliny a wszystko to okraszone stosowną ilością kobiecego wdzięku.
Zastosowane na stoisku multimedia, które niewątpliwie przyciągały największą uwagę zwiedzających to przygotowana przez nas owalna konstrukcja z zainstalowaną kurtyną diodową LedGrid o łącznej powierzchni 10m2. Poniżej w centralnym punkcie koła zaobserwować można 3 potężne 60-calowe ekrany plazmowe zestawione w trójkąt i pochylone pod odpowiednim kątem w stronę tłumnie zgromadzonej na stoisku publiczności.
Wykorzystując powyższe nośniki obrazu, nasz realizator za pośrednictwem wydajnego Media Servera CATALYST, emitował specjalnie przygotowane wizualizacje, wzbudzając podziw także u naszego zleceniodawcy. Ponadto wyposażyliśmy stoisko w dodatkowe, mniejsze ekrany plazmowe z przeznaczeniem na emisję materiałów promocyjno-informacyjnych oraz jako monitory na stoiskach dla graczy. Odpowiedni klimat do panującej atmosfery budowaliśmy także oświetleniem w oparciu o inteligentne urządzenia oraz zainstalowane w wielu miejscach reflektory w technologii diodowej. Wspomniana na początku porywająca muzyka płynęła z głośników systemu audio o mocy ponad 1500 watów.
Podsumowując ten event, kolejny raz pokazaliśmy, że tylko wyposażone w technologię nowoczesnych środków przekazu stoiska, przynoszą wymierne efekty przyciągając jak magnes do siebie coraz więcej nowych, potencjalnych klientów! MP
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz