A więc także powodzenie akcji marketingowej, jeżeli mieliśmy fajny pomysł na nią. Jako dostawca rozwiązań multimedialnych pomagamy wcielać w życie pomysły wielu ludzi: naszych klientów, klientów naszych klientów, scenografów, art. directorów i wszystkich którzy chcą zrobić coś ciekawego, coś co przyciągnie uwagę.
Bazując na wieloletniej znajomości sprzętu i rozwiązań multimedialnych jakie mamy w magazynach oraz kilku tysiącach różnych wydarzeń jakie przeprowadziliśmy dla naszych klientów postanowiliśmy zebrać kilka fajnych pomysłów i pokrótce je opisać – może któryś z nich podpasuje komuś, może będzie inspiracją dla Waszego pomysłu na przeprowadzenie Waszej własnej multimedialnej akcji promocyjnej.
1. Duch produktu – jeżeli chcecie aby klienci fotografowali się na tle waszego produktu użyjcie fog-screena. To jedyny na świecie ekran parowy przez który można przejść suchą nogą. Ilekroć go instalujemy na imprezach wzbudza zachwyt i nie ma praktycznie imprezy, na której nie był by dla gości czymś niezwykłym Na fog-screene można wyświetlać dowolne obrazy, filmy, loga i zdjęcia produktu a goście mogą przejść przez obraz !
2.Ociekający budynek – premiera filmowa, tłum dziennikarzy i czym ich tu zaskoczyć? Wyobraź sobie budynek kina lub teatru, na którego elewacji wyświetlane są wizualizacje: horror: ściany ociekające krwią, nietoperze podwieszone do parapetów. Komedia – której bohater dynda trzymając się barierki balkonu teatru lub film sensacyjny – budynek płonący ogniem. Obok takich wizualizacji żaden dziennikarz nie przejdzie obojętnie – macie murowaną okładkę lub co najmniej niezły reportaż z wielkimi zdjęciami !!!
3.Akwarium – nowa biżuteria, nowa komórka, czy nowy alkohol, a może nowy zegarek. Produkt topimy w wirtualnym akwarium w którym pływają wirtualne rybki – dużo rybek !!! Żeby odsłonić zdjęcia produktu trzeba ręka odgonić rybki. Dzięki dużej elastyczności systemu możemy wyświetlić wirtualne akwarium na dowolnej ścianie w dowolnym miejscu takim jak kluby itp. Akcja promocyjna może być przeprowadzona jako Road-show po wybranych przez klienta klubach.
4.Pas multimedialny – wyobraźcie sobie, że macie do przekazania komunikat marketingowy, slogan, informacje o nowej niezwykłej promocji lub nowym produkcie. Załóżmy że to nowa wódka! Reklama alkoholu jest mocno ograniczona ale można ją robić w miejscu sprzedaży! Dzięki kurtynom diodowym możemy zainstalować na czas wieczoru promocyjnego lub np. na cały weekend pas multimedialny, na którym można wyświetlać zdjęcia, loga i hasła reklamowe przeplatane wizualizacjami. Kurtyny możemy założyć praktycznie w każdym klubie, dopasowując ich wielkość do miejsca, dzieląc na kilka mniejszych lub wieszając jedną większą.
Czy sądzisz, że taka forma promocji pozostanie niezauważona, sprawdź !!!
Te i wiele innych pomysłów oraz fantastyczny zespół techników i realizatorów pomoże Wam profesjonalnie zrealizować Wasz event. RM
----------------------------------------------------
Zamów nasz najnowszy KATALOG
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz