poniedziałek

Dni Kultury Studenckiej w Lublinie


6 maja na placu Zamkowym w Lublinie brytyjska formacja "The Futureheads" zainaugurowała Juwenalia 2009 czyli Dni Kultury Studenckiej. Mimo ulewnego deszczu ponad dwa tysiące osób bawiło się na koncercie na placu Zamkowym dzięki niezwykle motorycznej i energetycznej muzyce wspomaganej doskonałą realizacją video za którą odpowiadała firma ARAM Multimedia.

3 profesjonalnych operatorów kamer wspomaganych dodatkowo przez zdalnie sterowane kamery ustawione na specjalnych ruchomych głowicach, w strugach deszczu rejestrowało każda sekundę koncertu dając tym samym maksymalne pole do popisu dla naszego realizatora obrazu.

Publiczność zgromadzona na placu mogła podziwiać efekty tej realizacji za pośrednictwem dwóch wysoko podwieszonych ekranów 4x3m i projektorów o sile światła 15.000 ansi zapewniających doskonały kontrast i jakość obrazu.


Warto było tam być i zobaczyć, jak można zrobić rewelacyjny show, maksymalnie angażujący słuchaczy.

niedziela

Stoisko promocyjne włoskiej Frezzy...


„Frezza” to lider rynku włoskiego w branży wyposażenia wnętrz, plasującego się w pierwszej dziesiątce największych grup produkcyjnych w Europie - robią naprawdę fajne rzeczy. 26 marca 2009 r. firma obchodziła jubileusz 15-lecia obecności na rynku polskim a wieczór jubileuszowy odbył się na powierzchni pawilonu wystawowego siedziby SARP w Warszawie. Na tę okazję został on przeobrażony przez Frezzę w salon multimedialny, z odpowiednią oprawą muzyczną, prezentujący ze szczególną uwagą zdjęcia realizacji wykonanych w Polsce.

Mieliśmy przyjemność być partnerem technologicznym odpowiedzialnym za kompleksową realizację tej imprezy.

Prezentacje, filmy i zdjęcia można było oglądać na dwóch dużych ekranach 4x3m za pośrednictwem projektorów 10.000 ansi, na dwóch bezszwowych ściankach plazmowych zainstalowanych w specjalnie przygotowanych boksach oraz na ośmiu 42 calowych plazmach umieszczonych w specjalnej zabudowie tuż przy wejściu do salonu.

Dopełnieniem tej multimedialnej ekspozycji było światło w technologii LED, kilka rzutników z logiem klienta i dyskretne nagłośnienie zapewniające klimatyczny podkład audio w całym salonie.

Jeżeli macie pomysł na wykorzystanie naszych możliwości podczas podobnych akcji z wielką przyjemnością podejmiemy się współprojektowania i realizacji tego typu stoisk promocyjnych. RM