To jedno z głównych haseł kampanii wizerunkowo-sprzedażowej nowego Stadionu Legii przy ul. Łazienkowskiej 3. Jej celem przewodnim jest zachęcenie jak największej liczby osób do przyjścia na stadion i przekonanie ich, że jest to miejsce spełniające najwyższe standardy w dziedzinie bezpieczeństwa, gastronomii, obsługi sanitarnej i oczywiście gwarantujące nową, wspaniałą atmosferę z mnóstwem sportowych emocji. Najważniejsze i najczęściej wymieniane zalety nowego obiektu to: 31 tysięcy komfortowych miejsc, odpowiednia akustyka, nowoczesne oświetlenie i całkowite zadaszenie.
Start kampanii reklamowej zainaugurowała specjalnie przygotowana konferencja prasowa z udziałem wszystkich liczących się mediów w Polsce i nie tylko. Została ona zorganizowana oczywiście na terenie stadionu w południowo-zachodnim narożniku w nowoczesnej, oszklonej sali, która docelowo będzie pełnić rolę studia TV na miarę XXI wieku.
Za kompleksową obsługę techniczną tej jakże ważnej imprezy odpowiadaliśmy my my :). Na potrzeby konferencji wyposażyliśmy salę w kompletny system nagłośnieniowy umożliwiając także dziennikarzom bezpośrednie zgrywanie tzw. „sumy audio” na wszelkiego rodzaju rejestratory. Reflektory diodowe nadały odpowiedniego klimatu oświetlając salę kolorami klubowymi Legii. Scena została specjalnie doświetlona aby telewizyjna relacja prezentowała się w jak najlepszej jakości. Na bocznych ścianach za pośrednictwem inteligentnych urządzeń oświetleniowych wyświetlany był herb klubu. Na miejscu nie mogło zabraknąć odpowiedniej jakości telebimu na którym zaproszeni goście obejrzeli po raz pierwszy, telewizyjny spot reklamowy promujący nowo powstały obiekt przy Łazienkowskiej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszego klienta dostarczyliśmy na miejsce ekran diodowy o powierzchni 12m2 wykorzystujący najnowszą technologię pixeli – SMD. Zainstalowany na podwyższeniu ekran idealnie wkomponował się w nowoczesną architekturę sali. Jakość wyświetlanego na nim obrazu określa słowo, doskonale znane wszystkim kibicom zasiadającym na trybunach starego stadionu, to oczywiście – „żyleta”.
Dodatkowymi nośnikami obrazu były dwie 60-cio calowe plazmy zainstalowane na półpiętrze gdzie zorganizowany był catering. Płynna realizacja video możliwa była dzięki zastosowaniu jednego z naszych cyfrowych procesorów obrazu - Folsom Screen Pro Plus.
Prestiż imprezy i ogromna odpowiedzialność po naszej stronie. Tą mieszankę emocji i napięcia rozładowały dopiero gratulacje i gorące podziękowania dla całej ekipy technicznej Aramu za profesjonalizm i wysoką jakość wykonanej usługi. MP