poniedziałek, marca 29

PIONEER, PEKAO Investments i nowoczesne technologie


Tym razem chcielibyśmy pochwalić się realizacją z 13 marca. Trzynastka nie okazała się pechowa, wręcz przeciwnie, odnotowaliśmy kolejny, w pełni zasłużony sukces!.

Naszym zadaniem było przekształcenie sali konferencyjnej hotelu Mazurkas w Ożarowie w nowoczesne, multimedialne centrum rozrywki dla kilkuset zaproszonych osób. Nieszablonowe podejście organizatora, agencji Creative Media, w połączeniu z naszym doświadczeniem w kreowaniu multimedialnych scenografii, umożliwiło przygotowanie bardzo oryginalnej i efektownej imprezy.



Zastrzyk dodatkowych emocji zapewniła gwiazda wieczoru, Agnieszka Chylińska oraz formacja 36,6 występująca jako tzw. support. Oczywiście zadbaliśmy o pełną realizacje obrazu „live” ze sceny  przy użyciu dwóch mobilnych kamer. Nośnikiem obrazu dla realizacji kamerowej oraz przygotowanych wizualizacji, plansz i logotypów były najnowocześniejsze ekrany diodowe Fourlight SMD10, widoczne po bokach sceny. W sumie 24m2 dostarczonej przez nas powierzchni diodowej zestawionej w formie dwóch niezależnych telebimów 4x3m z których każdy zapewniał doskonałą jakość obrazu. Z ekranami diodowymi współpracowały dwa podwieszone pod sufitem projektory 6000 ansi, emitujące na przeciwlegle ściany sali wspomniane wizualizacje „made by Aram” na przemian z planszami i logotypami 3D. Zainstalowaliśmy także sieć złożoną z kilku ekranów plazmowych podłączonych do głównej reżyserki obrazu. Na tym nowoczesnym i nietuzinkowym evencie nie mogło zabraknąć też rewolucyjnego Fogscreena. Pomimo pokaźnych gabarytów i konieczności użycia  kraty, jak widać, został on idealnie wkomponowany w strukturę pomieszczenia tworząc parową kurtynę na drodze przez którą goście wchodzili do sali.



Wszystkie elementy konstrukcyjne zostały estetycznie wysłonięte, pozostawiając tylko widoczną kurtynę z pary, na której wyświetlane były najróżniejsze wizualizacje i logotypy klienta. Do emisji obrazu na Fog screen’ie wykorzystaliśmy trzeci podwieszony projektor o sile światła 10.000 ansi. Zarządzanie odpowiednimi sygnałami emitowanymi na ekranach odbywało się z poziomu rozbudowanej reżyserki, której głównym systemem pokładowym był Folsom Screen Pro Plus umożliwiający jednoczesną obsługę wielu ekranów.

Jako główny wykonawca tego projektu odpowiadaliśmy także za kompleksowe oświetlenie całej sali, budowę sceny i realizację oświetlenia podczas koncertów wspomnianych artystów. Ostatecznie, dzięki pełnemu zaangażowaniu techników i realizatorów, stanęliśmy na wysokości zadania.MP

 

1 komentarz: