Nie mniej zawsze na końcu jest klient, który niestety nie zawsze ma budżet na najnowsze technologie. Dziś dostałem zapytanie o ustawienie gigantycznego ekranu panoramicznego wewnątrz Złotych Tarasów. Pod szklanym sufitem jest jasno wiec od razu nasuwa się jedno: ekran diodowy!
Oczywiście jest to najlepsze ale i najdroższe rozwiązanie. Pytanie jest jedno: czy klient za to zapłaci ?
Wprowadzając na Polski rynek markę Fourlight (www.fourlight.eu), przez niemal 6 miesięcy negocjowaliśmy z producentem ceny które umożliwią nam oferowanie zarówno w wypożyczeniu jak i sprzedaży rozwiązań na które będzie stać Polskich klientów. Bo co z tego że mamy w magazynie super drogi sprzęt jeżeli cena wynajmu jest tak wysoka, że stać na nią zaledwie kilka firm w Polsce. Dlatego zawsze staramy się proponować kilka rozwiązań, od tych najdroższych po tańsze, które czasem są równie dobre, a których efekt końcowy, odbiorca czyli klient naszego klienta albo wręcz klient agencji i tak doceni.
Tymczasem zbieram się do Złotych Tarasów, obejrzeć miejsce i zastanowić się czy możemy zaproponować tańszą alternatywę....na diodę tym razem klienta nie stać. RM
Święta racja. Wiele razy miałem zapytania o ekrany widoczne w dzień ale klienci wymiękali kiedy usłyszeli cenę.
OdpowiedzUsuńPiotr