Wielka impreza, którą właściwie można spokojnie
porównać z galami boksu zawodowego, albo innymi halowymi wydarzeniami, na które
tłumnie stawiają się tysiące kibiców spragnionych sportowych emocji. Doskonała
organizacja, potężna hala Lanxess Arena, jedenaście tysięcy widzów oraz
internetowe relacje, które w szczytowych momentach oglądało grubo ponad… milion
osób. Ciężko uwierzyć, że to wszystko dla kilku gości strzelających do siebie
na ekranach komputerów.
W ostatni weekend ESL zorganizowało największy i najchętniej oglądany turniej Counter- Strike: Global Offensive w historii.
Było to pierwsze wydarzenie stworzone przez ESL wyłącznie dla tej gry. Dziennie Lanxess Arenę odwiedzało 11 000 osób. Miliony zdecydowały się oglądać rozgrywki online. Za pośrednictwem Twitch.tv rozgrywki śledziło w sumie 27 milionów unikalnych użytkowników.
Zmagania oglądano w sumie przez prawie 34 000 000 godzin. W najlepszym momencie rozgrywki oglądało ponad 1 300 000 osób, co daje wzrost o ponad 30% w porównaniu do oglądalności zawodów Counter-Strike spod szyldu ESL One, które odbyły się zaledwie pięć miesięcy temu. Ustanowiono w ten sposób rekord zarówno ESL, jak i samej gry. A jednak. E-sport to coraz większe przedsięwzięcie, a dzięki temu również coraz bardziej smakowity kąsek dla tych, którzy graniem chcieliby zarabiać na chleb.
To kolejna mega-produkcja na skalę światową, w
której ARAM był odpowiedzialny za koncepcję i projekt kompletnej
mega-scenografii jaka stanęła w hali widowiskowej w sercu Kolonii. Nasza rola
nie ograniczyła się do dostarczenia najnowocześniejszego sprzętu
oświetleniowego i multimedialnego ale także wymyślenia i dokładnego zaprojektowania
scenografii zgodnej z najsurowszymi normami bezpieczeństwa.
W scenografii wykorzystano najnowsze ekrany diodowe 3mm, 6mm i 8mm, ruchome głowy CP Mythos, Shapry a także Robe Robin 1200 i kilkadziesiąt urządzeń diodowych marki Fourlight oraz projektory BARCO HDF i HDX.
Projekt scenografii i oświetlenia: Adam Tyszka
Produkcja techniczna i koordynacja: Michał Mrzygłocki
Operatorzy konsolet: Wojtek "Koper" Koperski, Michał "Kurczak" Mazurkieiwcz
Wizualizacje: Paweł Falkowski
Zarządzanie multimediami: Paweł Pawelec
Projekt i instalacja zasilania: Łukasz Koc
Nie sposób też nie wspomnieć o całym zespole ARAM, który wszystko sprawnie i zgodnie z projektem postawił na czas.
W scenografii wykorzystano najnowsze ekrany diodowe 3mm, 6mm i 8mm, ruchome głowy CP Mythos, Shapry a także Robe Robin 1200 i kilkadziesiąt urządzeń diodowych marki Fourlight oraz projektory BARCO HDF i HDX.
Projekt scenografii i oświetlenia: Adam Tyszka
Produkcja techniczna i koordynacja: Michał Mrzygłocki
Operatorzy konsolet: Wojtek "Koper" Koperski, Michał "Kurczak" Mazurkieiwcz
Wizualizacje: Paweł Falkowski
Zarządzanie multimediami: Paweł Pawelec
Projekt i instalacja zasilania: Łukasz Koc
Nie sposób też nie wspomnieć o całym zespole ARAM, który wszystko sprawnie i zgodnie z projektem postawił na czas.
Super impreza!
OdpowiedzUsuń