poniedziałek

Interaktywny Fog Screen na Twoim evencie

Oto krótki filmik prezentujący INTERAKTYWNY FogScreen. 
Jest to połączenie wyjątkowego ekranu mgielnego (FogScreen) z unikalnym na polskim rynku systemem interaktywnym, który działa nie tylko z projektorem ale także z ekranami diodowymi, podłogą diodową, kurtynami wodnymi a także z FogScreenem.

Wizualizacje mogę być dowolnie przygotowane i przykrywane interaktywnymi elementami. Standardowo są to liście, kafelki itp. jednak możemy te elementy dowolnie podmienić np. tak aby zdjęcie produktu lub logo było przykryte znakiem graficznym klienta.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku. W razie pytań prosimy dzwonić: 22 778 70 75



Zapraszamy na Nasze stoisko na RemaDays


Zapraszam do odwiedzenia nas na Targach RemaDays które odbędą się w dniach 27 – 29 stycznia 2010 w Expo XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, Hala 3, stoisko K4 (mamy wspólne stoisko z magazynem Business Media)

Na stoisku można zobaczyć na żywo, dwie z naszych kurtyn diodowych: led grid i pix box oraz porozmawiać w miłej atmosferze z naszymi accountkami :)
RM

czwartek

Wektory 2009


Sobota 9 stycznia. Dzień w którym opady śniegu praktycznie sparaliżowały Warszawę, a w telewizji powtarzano jeden komunikat – „kto nie musi niech nie wyjeżdża z domu…”

W tym dniu, kiedy wiele osób borykało się z wyprowadzeniem auta z parkingu, o godzinie 8.30 rano, dwie duże ciężarówki Aramu podjechały pod rampę hotelu Hilton na ul. Grzybowskiej. Rozpoczął się wyładunek sprzętu na salę, w której w tym dniu, zaplanowano Uroczystą Galę rozdania WEKTORÓW 2009 – nagród przyznawanych już od 2002 roku, przez Konfederację Pracodawców Polskich osobom, które swoją działalnością w różnych dziedzinach gospodarki, wskazują kierunki mogące być wzorem dla innych i przynoszą szczególne korzyści polskiej gospodarce.

Godzina 9.30, na sali wszystkie ekipy uwijają się z przygotowaniem scenografii oraz głównej sceny na wieczorną galę. Pierwsze próby już przed godziną 16.00 więc czasu bardzo mało. Budowa sceny, multimedialna scenografia, programowanie światła i nagłośnienia, wszystko dosłownie w kilka godzin a przecież całość musi wyglądać i działać odpowiednio do rangi tej uroczystości. Już 4 rok z rzędu, zostaliśmy zaproszoni do współpracy przy realizacji tej imprezy, jako partner technologiczny i dostawca multimediów, światła i nagłośnienia na całą imprezę.

W tym roku kolejny raz, projekt scenografii opierał się na wykorzystaniu jednej z kilku typów naszych kurtyn diodowych. W zeszłym roku PixBox, a w tym, prawie 40m2 Fourlight LedGrid, kurtyny, którą zainstalowaliśmy na specjalnie przygotowanych słupach, ustawionych w rejonie sceny oraz na jej horyzoncie. Rozwiązanie świetnie sprawdziło się w podobnych miejscach, dając niestandardowe i bardzo ciekawe efekty wizualne, podnoszące prestiż każdej imprezy. Kolejne multimedia to 3 telebimy, ekrany z projektorami 15.000 ansi, które zapewniły jasność i kontrast obrazu na najwyższym poziomie. Podczas imprezy, dwie nasze kamery przekazywały na telebimy relację „live” ze sceny, na której laureaci odbierali nagrody, a zespoły prezentowały swój repertuar. Za realizację obrazu z odpowiadał Kamil Nowicki, wykorzystując do tego mikser cyfrowy Folsom Screen Pro Plus w połączeniu z analogowym Panasonic MX50 i kilkoma komputerami. Moc zainstalowanego nagłośnienia to 5,2 KW na stronę, w sumie ponad 8 mikrofonów bezprzewodowych i wokalowych, anteny kierunkowe, monitory, a wszystko sterowane z cyfrowego stołu Alen&Heatt iLive T112, dostarczonego dzięki uprzejmości Darka Myszkinisa z Masteraudio.

Do oświetlenia sceny i parkietu tanecznego użyliśmy 10 ruchomych głów Robe wash 700, ponad 25 reflektorów PAR i PAR-LED oraz kilku stroboskopów o mocy 1500W. Tym razem do sterowania wykorzystaliśmy konsolę Wholehog II, obsługiwaną przez Wojtka Koperskiego. W efekcie udało się stworzyć odpowiedni klimat oświetlenia, podczas gali rozdania nagród jak również na wielkim balu zorganizowanym po zakończeniu części oficjalnej.

Po raz kolejny praca, jaką wykonaliśmy zaowocowała udaną imprezą, o której media szeroko informowały w swoich serwisach.MP

poniedziałek

Najsympatyczniejsza realizacja Aramu 2009 roku


Bez wątpienia, najsympatyczniejszą, grudniową realizacją Aramu był Wielki Koncert Galowy Fundacji „Dar Serca” i „Prometeusz” pod hasłem „Ten sam świat pod niebem pełnym gwiazd”. Organizowana już od ponad 10 lat mikołajkowa impreza dla najmłodszych odbyła się 14 grudnia w Sali Kongresowej PKiN w Warszawie gromadząc jak co roku komplet publiczności na tej oficjalnie największej widowni w naszym kraju. Tego dnia, kiedy na scenie błyszczały gwiazdy takie jak: Kasia Wilk, Afromental, Maciej Pol czy Elektryczne Gitary blisko 2,5 tyś. rozbawionych dzieci rozpalało do czerwoności naszą starzejącą się już socrealistyczną salę koncertową.


Scenografia zaprojektowana przez Piotra Szepietowskiego, została przygotowana w oparciu o 3 typy kurtyn diodowych oferowanych w naszym multimedialnym menu. Różniące się budową modułów i rozdzielczością kurtyny: SoftLed, LedGrid i PixBox zostały zainstalowane niezależnie od siebie na różnych wysokościach i głębokościach sceny. W efekcie powstała, bardzo oryginalna, przestrzenna scenografia multimedialna będąca doskonałą platformą dla przygotowanych wizualizacji, zgodnie z koncepcją Pana Piotra.

Za realizację obrazu odpowiadał nasz nadworny magik Wojtek Koperski, używając swojej ulubionej różdżki czyli konsolety Wholehog III.
Wartość szczególną tej imprezy określa jeden z moich ulubionych cytatów, wywodzących się z historii naszej firmy, do dziś często wypowiadany po zakończeniu imprezy „to był kawał dobrej, nikomu nie potrzebnej roboty” – lecz w opisanej przeze mnie realizacji nie znalazł on zastosowania, zwiększając tym samym poczucie satysfakcji z wykonanej na miejscu pracy.

… aha, dla wszystkich zainteresowanych współpracą z nami dodam tylko, że zespół Aramu „stawia” taką imprezę w 4,5 godziny od wejścia na scenę do pełnej gotowości realizacyjnej.

Koncert realizowany przez ARAM na na zlecenie producenta imprezy Agencji Koncertowej z Warszawy.
MP

czwartek

ARAM żegna 2009 rok...


Żegnamy rok 2009, który podobnie jak 2008 diametralnie odmienił możliwości i pozycję naszej firmy.

Prawie 1000m2 różnego typu wyświetlaczy diodowych od najnowocześniejszych i najnowszych w Polsce ekranów diodowych wewnętrzno/zewnętrznych w technologii SMD, ponad 600m2 różnych kurtyn diodowych do zastosowań scenograficznych, najnowsze projektory o sile światła 15000 ANSI i prawie 1000m2 różnych ekranów projekcyjnych, w ofercie pojawiło się także profesjonalne oświetlenie. Warto też wspomnieć że jesteśmy nadal jedynym w Polsce posiadaczem ekranu parowego FOG SCREEN i złotym partnerem tej firmy.

W 2009 roku byliśmy w czołówce inwestycji w nowy sprzęt multimedialny a w jej ofercie pojawiły się takie pozycje jak najnowsze kurtyny wodne, pełna linia systemów do realizacji obrazu firmy BARCO Folsom w tym system BlendPRO do robienia panoram z nawet 4 projektorów. Nie sposób nie wspomnieć o ekipie, która tworzy zespół dobrze zgranych techników i realizatorów, co potwierdza wielu klientów firmy.

Dziękuję wszystkim za współpracę w 2009 i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku.
RM

wtorek

Gala Fair Play


Na początku grudnia odbyła się po raz kolejny gala Fair Play. I tym razem impreza została zorganizowana przez agencję MaxMedia w Sali Kongresowej PKiN a autorem scenografii był Marek Grabowski.

Dostarczyliśmy prawie 70m2 kurtyn diodowych Fourlight LED GRID które były głównym elementem scenografii. W centralnej części stanął telebim diodowy o powierzchni 12m2. Emisja spotów odbywała się przy pomocy systemów FOLSOM i Kramer a wizualizacje były wyświetlane przy pomocy Media Servera Catalyst. Instalację jak i realizacje przeprowadzili nasi technicy i realizatorzy.




czwartek

4 pomysły na multimedialną promocję!

Od pomysłu zależy wszystko!
A więc także powodzenie akcji marketingowej, jeżeli mieliśmy fajny pomysł na nią. Jako dostawca rozwiązań multimedialnych pomagamy wcielać w życie pomysły wielu ludzi: naszych klientów, klientów naszych klientów, scenografów, art. directorów i wszystkich którzy chcą zrobić coś ciekawego, coś co przyciągnie uwagę.

Bazując na wieloletniej znajomości sprzętu i rozwiązań multimedialnych jakie mamy w magazynach oraz kilku tysiącach różnych wydarzeń jakie przeprowadziliśmy dla naszych klientów postanowiliśmy zebrać kilka fajnych pomysłów i pokrótce je opisać – może któryś z nich podpasuje komuś, może będzie inspiracją dla Waszego pomysłu na przeprowadzenie Waszej własnej multimedialnej akcji promocyjnej.


1. Duch produktu – jeżeli chcecie aby klienci fotografowali się na tle waszego produktu użyjcie fog-screena. To jedyny na świecie ekran parowy przez który można przejść suchą nogą. Ilekroć go instalujemy na imprezach wzbudza zachwyt i nie ma praktycznie imprezy, na której nie był by dla gości czymś niezwykłym Na fog-screene można wyświetlać dowolne obrazy, filmy, loga i zdjęcia produktu a goście mogą przejść przez obraz !



2.Ociekający budynek – premiera filmowa, tłum dziennikarzy i czym ich tu zaskoczyć? Wyobraź sobie budynek kina lub teatru, na którego elewacji wyświetlane są wizualizacje: horror: ściany ociekające krwią, nietoperze podwieszone do parapetów. Komedia – której bohater dynda trzymając się barierki balkonu teatru lub film sensacyjny – budynek płonący ogniem. Obok takich wizualizacji żaden dziennikarz nie przejdzie obojętnie – macie murowaną okładkę lub co najmniej niezły reportaż z wielkimi zdjęciami !!!



3.Akwarium – nowa biżuteria, nowa komórka, czy nowy alkohol, a może nowy zegarek. Produkt topimy w wirtualnym akwarium w którym pływają wirtualne rybki – dużo rybek !!! Żeby odsłonić zdjęcia produktu trzeba ręka odgonić rybki. Dzięki dużej elastyczności systemu możemy wyświetlić wirtualne akwarium na dowolnej ścianie w dowolnym miejscu takim jak kluby itp. Akcja promocyjna może być przeprowadzona jako Road-show po wybranych przez klienta klubach.



4.Pas multimedialny – wyobraźcie sobie, że macie do przekazania komunikat marketingowy, slogan, informacje o nowej niezwykłej promocji lub nowym produkcie. Załóżmy że to nowa wódka! Reklama alkoholu jest mocno ograniczona ale można ją robić w miejscu sprzedaży! Dzięki kurtynom diodowym możemy zainstalować na czas wieczoru promocyjnego lub np. na cały weekend pas multimedialny, na którym można wyświetlać zdjęcia, loga i hasła reklamowe przeplatane wizualizacjami. Kurtyny możemy założyć praktycznie w każdym klubie, dopasowując ich wielkość do miejsca, dzieląc na kilka mniejszych lub wieszając jedną większą.



Czy sądzisz, że taka forma promocji pozostanie niezauważona, sprawdź !!!

Te i wiele innych pomysłów oraz fantastyczny zespół techników i realizatorów pomoże Wam profesjonalnie zrealizować Wasz event. RM

----------------------------------------------------
Zamów nasz najnowszy KATALOG

Multimedialne Stoisko ASUS-Intel Team na PGA

Kontynuując współpracę z agencją Monday PR, wspólnie podjęliśmy się nowego wyzwania polegającego na opracowaniu koncepcji nowoczesnego i zaawansowanego technologicznie stoiska ASUS-Intel Team na największych w Polsce targach dla graczy czyli Poznań Game Arena w dniach 16-18 października 2009.

W efekcie 312m2 stoiska było wypełnione po brzegi najnowocześniejszym sprzętem komputerowym i multimedialnym, porywającą muzyką, ekstremalną ilością adrenaliny a wszystko to okraszone stosowną ilością kobiecego wdzięku.


Zastosowane na stoisku multimedia, które niewątpliwie przyciągały największą uwagę zwiedzających to przygotowana przez nas owalna konstrukcja z zainstalowaną kurtyną diodową LedGrid o łącznej powierzchni 10m2. Poniżej w centralnym punkcie koła zaobserwować można 3 potężne 60-calowe ekrany plazmowe zestawione w trójkąt i pochylone pod odpowiednim kątem w stronę tłumnie zgromadzonej na stoisku publiczności.

Wykorzystując powyższe nośniki obrazu, nasz realizator za pośrednictwem wydajnego Media Servera CATALYST, emitował specjalnie przygotowane wizualizacje, wzbudzając podziw także u naszego zleceniodawcy. Ponadto wyposażyliśmy stoisko w dodatkowe, mniejsze ekrany plazmowe z przeznaczeniem na emisję materiałów promocyjno-informacyjnych oraz jako monitory na stoiskach dla graczy. Odpowiedni klimat do panującej atmosfery budowaliśmy także oświetleniem w oparciu o inteligentne urządzenia oraz zainstalowane w wielu miejscach reflektory w technologii diodowej. Wspomniana na początku porywająca muzyka płynęła z głośników systemu audio o mocy ponad 1500 watów.


Podsumowując ten event, kolejny raz pokazaliśmy, że tylko wyposażone w technologię nowoczesnych środków przekazu stoiska, przynoszą wymierne efekty przyciągając jak magnes do siebie coraz więcej nowych, potencjalnych klientów! MP