czwartek

Stoisko ASUS na Warsaw Fashion Street 2009

28 czerwca na Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu w Warszawie odbyło się Warsaw Fashion Street 2009. Tematem tegorocznej V już edycji święta mody, kultury i sztuki była twórczość Fryderyka Chopina i klasyka w modzie.



Spacerowicze mieli okazję obejrzeć nowe modele samochodów Lancia i Alfa Romeo, zorientować się w nowych trendach w stylizacji prezentowanych przez oficjalnego kreatora makijażu L’Oreal Paris i Elnett jak również mieli okazje zapoznać się z nowościami technologicznymi prezentowanymi na stoisku firmy ASUS które mieliśmy przyjemność wyposażyć w kilka elementów multimedialnych zwiększających przekaz marketingowy produktów, które firma zaprezentowała na imprezie.



Ogromne stoisko, obudowalismy błyszczącą konstrukcją aluminiową na słupach której zainstalował 15m2 transparentnej kurtyny diodowej LedGrid na której za pośrednictwem Media Serwera emitowane były wszelkiego rodzaju wizualizacje. Z dwóch stron stoiska do kraty podwieszone zostały dwa duże ekrany diodowe w formacie 16:9 na potrzeby emisji plansz i logotypów ASUS’a. W centralnym punkcie stoiska w formie kostki, zainstalowane zostały 4 ekrany plazmowe o przekątnej 60cali na których tłumnie zgromadzeni goście mieli okazję obserwować na żywo obraz z 2 naszych kamer, które relacjonowały wszystkie atrakcje, zabawy i konkursy prowadzone przez animatorów w rejonie stoiska.



W reżyserce video wyposażonej w wielokanałowy mikser z procesorem FOLSOM czuwał nasz realizator obrazu zapewniając odpowiednio dynamiczny przekaz dla widzów. Wszystko to przy akompaniamencie dźwięków z nagłośnienia, które także zapewniliśmy tym samym tworząc kompleksową multimedialną usługę dla firmy ASUS, która w tym roku podczas Warsaw Fashion Street została nagrodzona statuetką w plebiscycie Modne Produkty 2009 za pięknego notebooka Lamborghini VX5. MP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz